reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Paulík

Ján Paulík

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ospravedlnený hriešnik, vďačný za nový život v Ježišovi Kristovi. Učiteľ, misijný pracovník, kresťanský poradca, dobrovoľník, otec, manžel. Zoznam autorových rubrík:  ZamysleniaSúrodenciMoji chlapciDarčeky z NebaZ manželkinho denníkaSúkromnéNezaradené

reklama

Darčeky z Neba

Materiál pre každého človeka na zemi

Ján Paulík

Materiál pre každého človeka na zemi

Ponúkam link, na ktorom je k dispozícii materiál, ktorý by mal vidieť každý človek tejto planéty

  • 22. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 182x
  • 0
Návrat k harmónii

Ján Paulík

Návrat k harmónii

„Potom riekol Boh: Ajhľa, dal som vám všetky semenoplodné byliny, ktoré sú na celej zemi, a všetky stromy, na ktorých je ovocie s ich semenom; to vám bude za pokrm." (1M1;29) Každý deň vidím okolo seba nesúlad, nervozitu, napätie a nespokojnosť, ktoré sú príčinou agresivity i strachu a prejavov všetkých druhov charakterových porúch. Každý človek, bez rozdielu, hľadá pokoj, vnútornú harmóniu a bezpečie.

  • 17. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 994x
  • 2
Príbeh o človeku

Ján Paulík

Príbeh o človeku

Ježiš mu odpovedal: „Veru, veru, hovorím ti: Ak sa niekto nenarodí znova, nemôže uzrieť kráľovstvo Božie.“ (Ján3;3) S manželkou sme boli na tanečnom predstavení Slovenského divadla tanca. Tanečná inscenácia je uvádzaná pod titulom „...na Vaše hroby“. Nasledujúce verše, prevzaté z programového materiálu, sú mottom a obsahom tanečného príbehu:

  • 10. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 061x
  • 6
Veľká Noc

Ján Paulík

Veľká Noc

„...lebo aj náš veľkonočný Baránok Kristus, bol za nás obetovaný“ (1Kor5;7) Opäť sa blíži oslava jedného z najväčších dní v histórii tejto planéty a opäť si mnohí pripomenú udalosť nedozierneho významu pre život každého človeka, pre existenciu ľudstva vôbec.

  • 10. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 051x
  • 1
Otcova náruč

Ján Paulík

Otcova náruč

„Ja som cesta i pravda i život. Nik neprichádza k Otcovi, ak len nie skrze mňa.“(Ján 14;7)Deti pribiehajúce k otcovi. Jedna z najkrajších chvíľ v živote otca. Pribiehajúce deti utekajú do náruče otca usmiate, bezstarostné, plné istoty.

  • 25. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 071x
  • 3
reklama
Osvetlená cesta

Ján Paulík

Osvetlená cesta

„Potom zase prehovoril k nim Ježiš a povedal: Ja som svetlo sveta. Kto mňa nasleduje, nebude chodiť v tme, ale bude mať svetlo života“ (Ján 8;12) Prežil som nádherné dni, pretože som mohol chodiť po cestách, na ktorých sa ma dotýkalo svetlo a ja sám som mohol k svetlu prispieť.

  • 22. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 966x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu