reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Paulík

Ján Paulík

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ospravedlnený hriešnik, vďačný za nový život v Ježišovi Kristovi. Učiteľ, misijný pracovník, kresťanský poradca, dobrovoľník, otec, manžel. Zoznam autorových rubrík:  ZamysleniaSúrodenciMoji chlapciDarčeky z NebaZ manželkinho denníkaSúkromnéNezaradené

reklama

Súrodenci

Rozhovor s Jankom

Ján Paulík

Rozhovor s Jankom

„Ó Hospodine, po nebesia siaha Tvoja milosť, až po oblaky Tvoja vernosť“ (Žalm36;6) Včera večer som prežil nádhernú hodinku v rozhovore so susedom Jankom pred dverami našich bytov.

  • 2. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 976x
  • 1
Magduška opäť kupuje gumené rukavice

Ján Paulík

Magduška opäť kupuje gumené rukavice

„Lebo hladný som bol, a dali ste mi jesť; bol som smädný, a dali ste mi piť....“ (Mat 25;35 ) Magduška je 73- ročná sestrička v Kristovi, ktorá dala už v detstve sľub Bohu, že ho bude nasledovať a žiť s Ním.

  • 9. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 456x
  • 5
Chlapcova cesta pokračuje....

Ján Paulík

Chlapcova cesta pokračuje....

„Aj keby ma opustil môj otec a moja matka, Hospodin sa ma vždy ujme.“ (Žalm27;10) Už prešlo mnoho rokov odvtedy, čo som spoznal mladého chlapca, jedného z tých, ktorí nevyrastali v bezpečí svojho domova pod láskavým dohľadom rodičov.

  • 30. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 166x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu